Insta photos

Na dworze robi się coraz przyjemniej, gdzieś w oddali można poczuć już pierwszą woń wiosny. Już nie mogę się doczekać słonecznych poranków, a Wy?

Poniżej instagramowy mix z ostatniego tygodnia, enjoy:




















Podsumowując- mój tydzień był pełen emocji, cudownych wieczorów, śmiechu, zabawy i świetnych ludzi, dzięki którym zaczynam znów wierzyć, że tacy jeszcze istnieją. Dzisiaj cały dzień spędzam w łóżku z laptopem na kolanach, rozpaczając nad moim ostatnim tygodniem ferii.


Jak spędziliście weekend? 
KISS&LOVE
M.

9 komentarze

  1. Ja tam nie czekam na wiosnę ;> A wręcz przeciwnie niech zima trwa :)
    Widzę tydzień "intensywnie" spędzony :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre zdjęcia! Ja tez wyczekuję wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. HAY NEW FOLLOWER ,LOVE THE HAIR STYLE ;)
    FOLLOW BACK, IF YOU LIKE

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia,bardzo pozytywne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo sniegu ja też już czuję wiosnę:) śliczna jesteś:) fajne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie umiem się doczekać wakacji :D
    Świetne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń