8th FashionPhilosophy Fashion Week Poland - Łódź, After Party K MAG

Cześć Kochani!! Co za szalony czaaaas!! Od środy trwał Fashion Week w Łodzi, na który postanowiłam wybrać się w piątek, gdzie podziwiałam m.in. stoisko mojej kochanej ekipy z Goes To M i dostałam kalendarz z naszymi zdjęciami z sesji. Jest cudowny!! Niesamowita pamiątka :) Dziękuję :*
Pomiędzy zachwycaniem się stoiskami i robieniem zakupów, wybrałam się na kilka pokazów m.in Shabatin. Był dla mnie wyjątkowy, ponieważ po raz pierwszy widziałam, żeby na zakończenie pokazu modele i modelki tańczyli na wybiegu! Mega!
Zostałam potem jeszcze kilka godzin, porobiłam foteczki i udało mi się porozmawiać z kilkoma osobami ze świata showbiznesu. Ponadto zostałam obdarowana wejściówkami na after party przez samego Mikołaja Komara! MY LIFE IS CRAZY. :)
Jestem przeszczęśliwa, że mogłam tam być! Imprezować z moją inspiracją i idolką - Maffashion - marzenie!  Pierwszy raz byłam na tak dużej imprezie wśród gwiazd. Wcześniej mogłam o takiej tylko pomarzyć.

Mateusz Wałczyk / K MAG
Goes To M / Magda Pogorzelska i Michał Anderko
Edyta Herbuś
Maffashion / Julia Kuczyńska
Agnieszka Więdłocha
 Cajmel

 Mikołaj Komar / K MAG

Robson shoes


Katarzyna Sokołowska
błyszczyk Victoria's Secret



Ilona Felicjańska
Jessica Mercedes JEMERCED, Maffashion Julia Kuczyńska, Mikołaj Komar, Macademian Girl, Robert Serek




Honorata Skarbek Honey
Momii

After Party K MAG / Klub Elektronika Łódź 


Macademian Girl fot. Maja Sienkiewicz







After Party K MAG / Klub Elektrownia


              pics Mateusz Kłosowski, Mikołaj Komar, instagram, Michał Anderko



13 komentarze

  1. bardzo ładne zdjecia ;) super fotorelacja ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow tyle znanych twarzy ;) zazdroszczę. Wyglądałaś pięknie

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fotorelacja!:) zazdroszczę uczestnictwa w tak wielkiej imprezie:)
    genialny strój skompletowałaś na tę imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dużo zdjęć!!!!!!!!!! super ! no i foty z najważniejszymi ;) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czaderskie zdjęcia, z przyjemnością się oglądało, chciałabym też kiedyś pojdechać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna relacja!
    Zazdroszczę zdjęć z tyloma gwiazdami!:)
    Wyglądałaś super:)

    Obserwuję Cię,będzie mi miło jeśli odwdzięczysz się tym samym:*

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ;) nie powiem lekko zazdroszczę wyprawy na FW i obcowania wśród tak fantastycznej grupy osób ;) nie mniej miło jest chociaż pooglądać to na zdjęciach ;P dzięki Kochana ;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś! Włosów zazdroszczę Ci całym sercem. :)
    Genialnie wyglądałaś, fantastyczna fotorelacja FW, szczęściara z Ciebie, że mogłaś tam być i poznać te wszystkie osoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądałaś, fotorelacja przyjemna w oglądaniu !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. woooooooooow! Ależ super fantastycznie! cudna stylizacja i włosy :) zazdroszczę imprezy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. masz cudowne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń