NEON + POLKA DOTS: MARCHERRY FOR HONOR 6


Dzień dobry kochani! Mam nadzieję, że spędziliście wspaniałe Święta! Jako bloger, nie wyobrażam sobie życia bez telefonu. Niezależnie gdzie pójdę, ciągle sprawdzam e-maile i harmonogramy, robię zdjęcia na Instagram, dodaję, przypominam, robię notatki, a nawet edytuję posty. Myślę, że to nie jest nic zaskakującego, czuję się jakby telefon był częścią mojego życia. Zawsze jestem w biegu, a sprawny telefon tylko mi ułatwia utrzymać to wszystko razem, dlatego jestem bardzo zadowolona, że mogłam testować smartfon Honor 6 ! Jesteście ciekawi, dlaczego jest taki cudowny? Cóż, pomijając fakt, że jest to idealne połączenie zaawansowanej technologii i wspaniałego wyglądu, jestem całkowicie uzależniona od dużego ekranu Full HD! Dzięki niemu dokładnie widziałam co piszę, gdy odbierałam e-maile, mogłam robić zakupy, sprawnie odbierać telefony, pisać SMSy oraz przeglądać strony internetowe.

Ogółem od strony fotograficznej Honor 6 bardzo przypadł mi do gustu. Kolory są bardzo naturalne, a jakość zdjęć jest dużo lepsza niż w flagowych telefonach dużych marek (porównywałam). Zdecydowanie ciekawą funkcją, na którą trzeba zwrócić uwagę to od 1 do 10 Poziom Piękna, który możesz zmieniać przy robieniu słynnego selfie! Przy poziomie 10 Wasza twarz staje się gładka, tuszując wszystkie niedoskonałości!



Jednym z mocnych punktów konstrukcji Honor 6 jest solidność. Front i tył wykonano z hartowanego szkła, przy czym ten ostatni to aż 6 osobnych warstw. Jak podaje producent inspiracją dla tego elementu był… ogon pawia. Zastosowanie kilku powłok ma sprawiać wrażenie obcowania z brylantem. Tafla szkła na froncie jest już zabezpieczona powłoką Gorilla Glass 3, co powinno uchronić przed szybko powstającymi mikroryskami i pęknięciami. Przy standardowym użytkowaniu bez ładowarki obędziemy się przez dwa dni. Łatwo można jednak ten czas znacznie wydłużyć – wystarczy aktywować wbudowany tryb oszczędzania baterii. Praktycznym dodatkiem jest tutaj moduł, który informuje nas o tym, gdy jedna z aplikacji nadmiernie wykorzystuje baterię. Wówczas można szybko ją wyłączyć, odinstalować lub zablokować i uniknąć nieprzyjemnej niespodzianki. Urządzenie to napędza system Android, który pomimo wielu złych opinii pozytywnie mnie zaskoczył, telefon się nie zacina, wszystko działa płynnie oraz jest bardzo przejrzysty i łatwy w obsłudze!

System umożliwia nam możliwość segregowania aplikacji w folderach wszystkie ikony wraz z widżetami są dostępne z poziomu pulpitu. Zawsze byłam zwolenniczką tego rozwiązania, więc mogę o nim pisać tylko w superlatywach.

Podsumowując Honor 6 to wyjątkowo udane urządzenie - dobry wyświetlacz, bardzo wytrzymała bateria, super grafika i całkiem przyjemnie działający aparat. Telefon jest wygodny w użytkowaniu. W porównaniu do Iphona w kilku kwestiach jest od niego dużo lepszy! Ja jestem na tak, a jak Wy?


zdjęcia / pics Mateusz Kłosowski 

telefon / phone Honor 6
koszula / shirt FrontRowShop
spodnie / trousers H&M
płaszcz / coat Cubus
buty / shoes H&M
zegarek / watch Apart
bransoletki / bracelets SOTHO



*Post jest wynikiem współpracy z marką Honor 6

18 komentarze

  1. Wspaniale kochana!! pieknie wyglądasz!
    ♡ ♡ ♡ ♡
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy te same spodnie z H&M :) Zestaw bardzo mi się podoba, lekki i młodzieżowy. A telefonik jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? no proszę :) bardzo je lubię :)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. naprawdę sam retuszuje?
    w sensie, że wbudowany program.
    e - to bomba, nie telefon ;P
    mega.
    i chyba Ci go zazdroszczę ;P

    P.S. płaszcz! te guziki - <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy jest ten smartfon :) slicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie. Telefon wydaje się być strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega stylizacja:) a tel ma emoij wbudowany w klawiature?

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja i super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. soooo stunnin look, dear!!!)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły ten telefon :) Stylizacja udana, zabawna czapka i świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Telefon ładnie wygląda, duży plus za jego kolor :D Jeszcze muszę napisać, ze masz bardzo ładny kolor włosów, pasuje do Twojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie ! :) kolor włosów naturalny :)

      Usuń